piątek, 7 września 2012

Igłowe Kwiatki

Dzisiaj wzorek genialny w swojej prostocie (a przynajmniej jego część), który można nosić na co dzień jak i na specjalne okazje. Wystarczy wzbogacić brokatem. :)

Lakierową bazą jest tu ZOYA - Neeka. Uwielbiam ten lakier. Kolor, konsystencja, malowanie, schnięcie... Zupełnie nie mam się do czego przyczepić. No może do pędzelka, który jak dla mnie jest ciut za mały. Też macie takie odczucie? Jak się Wam maluje tymi lakierami?

Wzorek zobaczcie i oceńcie sami. 



Na czym polega prostota tego wzorku? Kwiatki uzyskałam robiąc kropkę różowym lakierem na jeszcze mokrym podkładzie, po czym przeciągnęłam ją igłą - oto powstał płatek kwiatka. Proste, czyż nie? 

Wystąpili:

LAKIER PODKŁADOWY
Eveline 8w1

LAKIER BAZOWY
ZOYA Neeka

KWIATKI
Essence Colour&Go Very Berry (płatki), biała farbka akrylowa (listki, esy-floresy)

TOP COAT
Seche Vite

W POZOSTAŁYCH ROLACH
Cienki pędzelek do zdobień, sonda, igła

6 komentarzy:

  1. Przepiękne! Świetnie Ci te wzorki wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste w tworzeniu a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no przepięknie, jak Ty to robisz że igła nie dzieli Ci koloru...tzn ja jak przejażdzam igłą to w środku tej kreski powstałej po igle widać lakier bazowy, mam nadzieje że wiesz co mam na mysli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm sama byłam zdziwiona, że igła mi nie podzieliła płatka na dwie widoczne połówki. Może to kwestia nacisku, albo gęstości lakieru który dzielisz?

      Usuń
  4. Woow, prześliczne, masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)