czwartek, 20 września 2012

Kwiatki one stroke

Dzisiaj mani, który nosiłam bity tydzień (jak na mnie to nadzwyczaj dużo, bo po 4,5 dniach wzorek mi się najzwyczajniej nudzi). Jak dla mnie ten był wyjątkowy - po pierwsze na fiolecie, po drugiej byłam dumna z kwiatków, które wykonałam metodą one stroke. Łapałam się na tym, że szłam ulicą i wpatrywałam się w moje paznokcie. Powiedzcie, że też tak robicie, będzie mi raźniej :)
Póki co - oto wzorek.





Wystąpili:

BAZA POD LAKIER
Eveline 8w1 

LAKIER BAZOWY

KWIATKI
Biała oraz Różowa farbka akrylowa, płaski pędzelek, pędzelek do zdobień, fioletowy brokat

TOP COAT
Seche Vite

14 komentarzy:

  1. wyszło cudownie, mani jest nieziemski :) ja niezwykle często oglądam swoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też oglądam swoje paznokcie:D Więc się nie martw;) zdobienie jest śliczne, strasznie mi się podoba i kolorystycznie i kwiaty są wyjątkowo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też to się zdarza :) myślę, że to zupełnie normalne i tego się NIE leczy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się napatrzeć, tak cudnie Ci to wychodzi. Ciągle sobie mówię, że będę się w końcu uczyć tej metody.
    Co do wgapiania się na swoje paznokcie robię tak codziennie, zdarza mi się to nawet podczas prowadzenia samochodu co nie jest zbyt mądre;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naucz się, bo warto! Takie paznokcie robią furorę i każdy na nie zwróci uwagę. Może to trochę pracochłonna metoda, ale zdecydowanie warto ^^

      Usuń
  5. też tak robię kiedy mam jakiś fajny mani a Twój jest absolutnie piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie znalazłam Twojego bloga i .. jestem zachwycona.. przepiękne wzory tu umieszczasz, a ten tu, to już w ogóle cudowny ;)

    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście będę obserwować Twój blog ;)

    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  7. przeboskie, czemu ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaa zazdroszczę Ci tych kwiatków. Zawsze mi się podobają a nie mam czym ich zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne paznokcie,cudo ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. też się na tym łapię :P kwiatki cudne, podoba mi się akcent brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się TWOJE POMYSŁY NA ZDOBIENIE PAZNOKCI;) Od dzisiaj śledzę każde Twoje mani! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)