środa, 7 sierpnia 2013

Ważka na paznokciach

Pewnie część z Was nie będzie zachwycona tym postem, bo nie lubi wszelkiego rodzaju owadów. Mi osobiście one nie przeszkadzają, co najwyżej czasami irytują chyba, że mowa o takich niebezpiecznych - to co innego. Ostatnio będąc nad rzeką zobaczyłam piękne ważki, które mieniły się na granatowo z odrobiną zieleni. Takie wręcz pawie kolory. Urzekły mnie! Postanowiłam więc, że zrobię paznokcie z... ważkami :) Wzorek jest prosty do zrobienia, a jaki efektowny! Gwarantuję, że wszyscy którzy zobaczą taki wzorek u Was będą się nim zachwycać. :)





A oto jak wyglądała sprawczyni tego całego zamieszania:


To jak, lubicie ważki? :) 


Wystąpili:

LAKIER PODKŁADOWY
Orly Bonder


LAKIER BAZOWY

Golen Rose Paris 144

WAŻKI
biała farbka akrylowa, cienki pędzelek

TOP COAT
OPI RapiDry

33 komentarze:

  1. pewnie, że lubimy :)śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalne! ;) idzie do folderu 'inspiracje'! :P bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne! ja również zachowam sobie jako inspirację.
    a ważki uwielbiam, takie małe helikopterki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te Twoje ważki!:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam kilka zdobień z ważkami :D twoje są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubie ważki :P Też je często nad jeziorkiem podziwiam :)) Świetnie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ważki to akurat mnie nie przeszkadzają, ładne są ;]
    a paznokcie urocze, świetne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! I dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! przyciągają spojrzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj ja to nie cierpię wszelkiego robactwa :D ale ważki są piękne to fakt.
    Mani rzeczywiście proste, ale efekt jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super te pazurki :) ważki wyglądają tak idealnie jakbyś robiła je stempelkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie 'słodkie' :D Niecierpię komarów, much, meszek, moli, os i tych pancernych (tak nawet biedronka mnie obrzydza!) ale tu... zrobiłabym wyjątek :D Jak równiutko Ci to wyszło! Szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki prosty, a taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie to wygląda. Może sama bym spróbowała taką ważkę zmalować, kto wie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te twoje wzorki. Masz duży talent. Życzę powodzenia w tworzeniu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)