piątek, 24 sierpnia 2012

Biało czarne kwiatki.

Dzisiaj drugi wzorek, który zrobiłam podczas pobytu nad morzem. Patrząc na te zdjęcia łezka w oku się kręci - takie długie paznokcie (jak dla mnie) musiałam ściąć do zera, bo się połamały. Dobrze, że odrosną :)
Kolorem bazowym jest długo czekający na swoją kolejkę OPI - Malaysian Mist. Długo zwlekałam z tym lakierem, gdyż zupełnie nie pasuje do mojej karnacji w wersji nieopalonej. Gdy nabrałam już jakiś kolorów, lakier zupełnie inaczej wygląda. Generalnie nie przepadam za takimi kolorami, ale skoro już go mam to dlaczego by go nie wypróbować. Efekt? Uwielbiam ten lakier, a po dodaniu kwiatków dla kontrastu po prostu miłość! 






Wystąpili:

LAKIER PODKŁADOWY
Eveline 8w1

LAKIER BAZOWY
OPI Malaysian Mist

KWIATKI Z KROPKAMI
Biała oraz czarna farbka akrylowa, cienki pędzel do zdobień

TOP COAT
Seche Vite

7 komentarzy:

  1. Pięknie ;) Bardzo ładnie zrobiony... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej boskie *.* obserwuję bo widzę że ładne wzorki na paznokciach malujesz a ja lubię sobie popatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kontrastowe połączenie - idealne :) ładniutkie te Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie nawet krótkie pazurki wyglądają zachwycająco, masz piękną płytkę. Wzorek jak zawsze dopracowany. Masz talent do wzorków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)