sobota, 10 września 2011

Hibiskusy

Witam na moim blogu! Mam nadzieję, że się spodoba i Was śledzących będzie coraz więcej. Zapraszam do komentowania oraz oglądania.

Zacznę od zdobienia, który wg mnie jest najbardziej efektowny i jednocześnie czasochłonny.



Niestety w trakcie noszenia tego mani złamał mi się paznokieć w najmniejszym palcu. Oznacza to, że następne posty będą ze zdjęciami prawej ręki. Mam nadzieję, że nie będą odbiegać wykonaniem od tych na lewej ręce. 



Do wykonania wykorzystałam:
- base coat
- różowy lakier (fuksja)
- bezbarwny ze srebrnym brokatem (niekoniecznie - kiedy je zrobiłam to doszłam do wniosku, że jest zbędny)
- biały lakier
- cieńki pędzelek do zdobień
- szpilka
- sonda do kropek
- utwardzacz


Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)