wtorek, 10 kwietnia 2012

Wiosenno - świąteczne.

Wzorek, który chcę dzisiaj zaprezentować jest zrobiony na moim nowym nabytku (uwielbiam ten lakier... miłość od pierwszego malowania, będzie w osobnym poście). Pomyślałam - wiosna, Wielkanoc, to może coś zielonego. Lakier nawet też jest świąteczny, bo to Orly - Meet Me Under The Mistletoe. Tak, wiem, że to trochę nie te święta, ale biorąc pod uwagę, że u mnie padał śnieg to lakier pasuje jak ulał. :D 
Na początku nie chciałam na nim nic robić, ale później jednak zdecydowałam się na kwiatki zrobione na delikatnym srebrnym tle za pomocą gąbki, reszta to farbki akrylowe. 






Kwiatki są na srebrnym tle zrobionym za pomocą gąbki. Reszta to farbki akrylowe. 

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)