czwartek, 16 lutego 2012

Walentynkowa zebra

Hej :)
Wzorek co prawda trochę spóźniony, no ale lepiej późno niż wcale. Całość jest robiona ręcznie - nie mam ani stempelków z motywem zebry, ani jakiś naklejek. Paski są zrobione białą farbką akrylową i pędzelkiem do zdobień :) 

   


















Lakiery jakich użyłam:
- Miss Selene 225
- Color Club Wild At Heart do serduszek (moja nowa miłość, tak nawiasem mówiąc)

Na moim photoblogu www.lakieroholiczka.fbl.pl można się dowiedzieć krok po kroku jak wykonać ten mani. 

3 komentarze:

  1. Ślicznie, cieszę się, że widzę nowy paznokciowy blog, będę tu wracać bo jestem pod wrażeniem zdobień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienia. sama bym nigdy nie zrobiła tych wzorków. ; )
    obserwuję, chcę więcej. ; DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tym bardziej teraz czuję się zobligowana do wrzucana dobrych wzorków :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Jest dla mnie bardzo cenny, bo mobilizuje do dalszego wymyślania wzorków i dodaje otuchy gdy weny brak (a to też się zdarza).

Odwiedź mnie znowu :)